Algemene voorwaarden

1. Conventie

Iedere contractuele verhouding tussen één of meerdere bezoekers of gebruikers van onze faciliteiten van Bellavista (BV) wordt automatisch en van rechtswege beheert door onderstaande contractvoorwaarden.

 

2. Promoties en/of tijdelijke acties

Deze zijn steeds beperkt in tijd en nooit combineerbaar met eventuele andere kortingen die door BV worden toegestaan.

 

3. Conformiteit

Onze faciliteiten voldoen aan de geldende normen en richtlijnen. BV voert netheid en hygiëne hoog in het vaandel, wij verwachten dan ook van onze gasten dat zij de nodige zorg en respect dragen voor de infrastructuur, dit in het belang van iedereen.

 

4. Reservaties

  • Klanten kunnen op diverse manieren reserveren in BV, dit tijdens onze openingsuren: persoonlijk langskomen in de zaak, via email een aanvraag versturen, telefonisch of online via onze website
  • Reservaties worden via ons reservatiesysteem steeds bevestigd per email en per sms, vandaar dat wij bij reservatie steeds in het bezit dienen te zijn van een geldig email adres alsook een GSM nr, thuisadres en geboortedatum
  • De reservaties wordt als definitief beschouwd als wij het voorschot op de reservatie hebben ontvangen per overschrijving, cash ofwel via bankcontact
  • Bij last-minute reservaties of bij het niet kunnen overmaken van een voorschot om diverse redenen, dienen wij in het bezit te zijn van een kopie van de identiteitskaart en een kopie van de VISA of mastercard. Pas nadat wij die goed hebben ontvangen en deze dan ook de juiste geldigheid toont, wordt de reservatie definitief ingepland.
  • Indien U in het bezit bent van een cadeaubon, volstaat het om het bonnummer naar ons door te geven. Dit geldt meteen ook als voorschot op de reservatie. Let op, bij het niet tijdig annuleren van de reservatie vervalt de cadeaubon.

 

5. Annulaties

  • Annulaties dienen steeds 4 kalenderdagen voorafgaand aan het bezoek te worden doorgegeven. Zoniet, vragen wij de klant het volledige bedrag van de door hem/haar gemaakte afspraak te betalen.
    De klant wordt per aangetekend schrijven verwittigd en dient dan ook binnen de 7 dagen het saldo te betalen. Bij niet naleven van de betaling wordt onze rechtsman op de hoogte gebracht en doet meteen het nodige voor het verder afhandelen van het dossier.
    Let wel, kosten die gemaakt worden door het advocatenkantoor worden integraal doorgerekend aan de klant die zijn afspraak niet naleefde.
  • Annulaties dienen telefonisch en/of per email te worden doorgegeven.

 

6. Cadeaubonnen

  • Cadeaubonnen kunnen per email besteld worden of kunnen afgehaald worden hier bij ons in het centrum
  • Bij online bestellingen wordt de bon pas opgestuurd op het moment dat wij van de klant het gewenste saldo hebben ontvangen. Bij aanvraag ontvangt de klant een gestructureerde mededeling, wij bevestigen de ontvangst van het saldo per email.
    De bon kan per post worden verstuurd (extra portkost = 3€) ofwel per email.
  • Onze cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 kalenderjaar, mogen we dan ook vragen om deze datum te respecteren. Boekhoudkundig kunnen wij de bon waarvan de geldigheidsdatum vervallen is niet meer inbrengen in ons kassasysteem.

 

7. Aansprakelijkheid bij ongevallen

BV kan nooit aansprakelijk gesteld worden voor gebeurlijke ongevallen in de faciliteiten. We vragen steeds om slippers te dragen in onze wellness afdeling.